Mezoterapia igłowa

Mezoterapia jest metodą leczenia różnych problemów skóry polegającą na deponowaniu niewielkich dawek substancji leczniczych bezpośrednio w skórze poprzez wstrzykiwanie preparatu śródskórnie przy pomocy krótkiej i bardzo cienkiej igły. W trakcie zabiegi wykonuje się kilkadziesiąt do kilkuset drobnych nakłuć, tak aby równomiernie podać preparat na całym obszarze poddanym zabiegowi. Zabiegi wiąże się z naruszeniem ciągłości skóry, dlatego wykonywany jest wyłącznie przez lekarza.

Na efekty zabiegu wpływa skład koktajlu odżywczo-leczniczego deponowanego śródskórnie i samo nakłucie skóry. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie:

• Poprawy metabolizmu komórek skóry
  • Stymulacja fibroblastów do produkcji kolagenu i elastyny
  • Powstanie nowych naczyń krwionośnych i poprawa mikrokrążenia
  • Stymulacja regeneracji skóry
  • Hamowanie tworzenia wolnych rodników tlenowych
  • Uzyskanie prawidłowego odżywianie skóry

Podawane w skórę preparaty są precyzyjnie dobranymi koktajlami zawierającymi leki i substancje odżywcze jak: witaminy, aminokwasy, mikroelementy, kwas hialuronowy, wyciągi roślinne. Dzięki umiejętnemu dobraniu substancji do problemów skóry pacjenta można uzyskać pożądane rezultaty, jak: poprawa nawilżenia skóry, lepsze unaczynienie i natlenowanie, co powoduje, że skóra jest jaśniejsza i zdrowsza.

Schemat terapii

Faza 1 Terapia uderzeniowa: 1 zabieg co 2-6 miesięcy

Faza 2. Regeneracja skóry: 1 zabieg co 2-6 miesięcy

Faza 3. Podtrzymanie efektów kuracji:  1 zabieg co 2-6 miesięcy

Mezoterapię skóry można wykonać w dowolnym czasie, ale najlepiej przeprowadzać jesienią, zimą lub wczesną wiosną, bo słońce może powodować przebarwienia w miejscu iniekcji.

Nakłucia wykonywane są bardzo cienką igłą, dlatego większość pacjentów odczuwa je, jako mało  bolesne. Jeśli ktoś ma niski próg wrażliwości na ból, stosuje się leki znieczulające miejscowo pod postacią kremu.

• Oznaki starzenia twarzy, szyi i dekoltu
  • Zmarszczki i uszkodzenia posłoneczne
  • Pierwsze objawy utraty jędrności i elastyczności skóry

• Rezultaty natychmiastowe – wzrost elastyczności, jędrności i rozświetlenie skóry
  • Rezultaty długotrwałe – koryguje zmarszczki, przywraca gładkość i gęstość skóry

• Po zabiegu zaleca się masowanie okolic poddanych zabiegowi, co poprawia równomiernie rozprowadzenie składników.
  • W pierwszej dobie zalecamy szczególną higienę obszaru zabiegowego, nie stosujemy w tym obszarze makijażu
  • Ponadto zalecana jest podstawowa pielęgnacja skóry
  • Unikanie słońca, stosowanie filtrów
  • Nawilżanie skóry