wróć do oferty

Dietetyka

We współczesnym świecie wiele problemów zdrowotnych wynika z nieprawidłowego odżywiania.

To co zjadamy decyduje o tym jacy jesteśmy. Medycyna udowodniła, że występowanie szeregu problemów zdrowotnych takich jak otyłość, choroby metaboliczne, szereg schorzeń kardiologicznych, alergicznych czy nowotworowych ma swoją genezę w nieprawidłowym odżywianiu. Również proces stażenia organizmy postępuje szybciej, kiedy nasza dieta jest nieodpowiednia. W medycynie anty-aging żywienie odgrywa bardzo ważną rolę.

Z myślą o kompleksowej opiece nad Państwa sylwetką oraz zdrowiem, w Naszej klinice dostępne są również usługi dietetyczne.

Dyplomowany dietetyk oraz psychodietetyk zadba o zmianę Państwa nawyków żywieniowych w celu poprawy wyglądu, samopoczucia oraz profilaktyki lub leczeniu chorób.

Daria Torbowska specjalizuje się w dietoterapii chorób i zaburzeń zdrowotnych:

• Nadwaga i otyłość
  • Cukrzyca
  • Nadciśnienie tętnicze
  • Podwyższony poziom cholesterolu
  • Wrzody żołądka i dwunastnicy
  • Choroby wątroby
  • Kamicę żółciową, chorobę pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych
  • Choroby trzustki
  • Choroby jelit
  • Zaparcia, biegunki
  • Nowotwory
  • Choroby nerek i układu moczowego
  • Dna moczanowa
  • Alergie i nietolerancje pokarmowe
  • Celiakia
  • Choroby tarczycy
  • Osteoporoza
  • Miażdżyca
  • Niedobory witamin / składników mineralnych

Pierwsza konsultacja ok. 45 min

– zapoznanie się, wyznaczenie celu, wywiad żywieniowy oraz skierowanie na ewentualne badania potrzebne do skomponowania indywidualnej diety.

Druga konsultacja ok. 45 min

– po otrzymaniu niezbędnych wyników badań (jest to indywidualnie dopasowywane podczas 1 konsultacji) oraz wykonaniu analizy składu ciała (ile % tkanki tłuszczowej, mięśni, wody, wiek metaboliczny itd) zostaje skomponowana indywidualna dieta możliwa do stosowania przez długi okres.

Kolejne konsultacje 30min

– kontrola postępów, weryfikacja skuteczności diety, nowa dawka motywacji, pomiar składu ciała.

Częstotliwość konsultacji kontrolnych w zależności od potrzeb – raz na miesiąc, raz na dwa, na trzy miesiące.

Częstotliwość spotkań zależy zawsze od Państwa i Państwa potrzeb.